צ'ק ליסט לאבחון עצמי של מצב העסק לקמעונאים בינוניים – קטנים | sinergia-group
You can use WP menu builder to build menus

מרכז הידע בקמעונאות

"מרכז הידע בקמעונאות" הינו אתר ייחודי המרכז עבורכם - קמעונאים, יצרנים וכל מי שמתעניין בתחום - מאמרים, מחקרים, סרטים וחידושים בכל הקשור לעולם הקמעונאות והשיווק לקונים.

.

הרשמה לקבלת ה"מגזין לקמעונאות"


לצפייה בערוץ הסרטים שלנו


הצק ליסט מתאים כדי להעריך את המצב הנוכחי של העסק, ובעיקר כדי להבין היכן יש הזדמנויות לשינוי, והוא מהווה בסיס מצויין לביצוע ניתוח SWOT של העסק.

מומלץ לבצע את הצ'ק ליסט לפחות פעמיים בשנה, ורצוי לבצע אותו עם מישהו נוסף כדי לחדד /למקד.
בצ'קליסט לאבחון העסק הקמעונאי יש שאלות המתייחסות לכל היבטי הניהול והשיווק הקמעונאי: ניתוח לקוחות, תהליכי הקניינות, התמחור, וקידום המכירות.
אם העסק הקמעונאי שלך שואף להצליח בטווח הארוך, הוא חייב לספק את הצרכים והרצונות של הלקוחות בהווה והלקוחות הפוטנציאליים. קניינות אפקטיבית פירושה לדעת איפה לקנות, מה לקנות, כמה לקנות, וכיצד לבצע הזמנה. הדבר מחייב היכרות עם מוצרים קיימים וחדשים, הזמנת כמויות מתאימות, ובחירה ועבודה עם ספקים מתאימים. בנוגע לתמחור, צריך להבין את כוחות השוק המשפיעים על העסק שלך, ולתכנן את מדיניות המחיר כך שתעמוד גם במגבלות רגולציה.
כמו כן, צריך להכיר סוגים שונים של קידום מכירות והיכן וכיצד להשתמש בהם .
בניהול העיסקי צריך להגדיר יעדים לטווח קצר וארוך, ולדעת איך לתקשר אותם עם העובדים. באותה מידה חשוב לנהל את ההיבטים הפיננסיים של העסק.

מענה על הצ'ק ליסט המצ"ב יסייע לך בעל העסק הקמעונאי להתמקד במה שעדיין צריך לעשות כדי להשלים את כל היבטי הניהול והשיווק של העסק.

מפורטות להלן שאלות לדוגמא משאלון האבחון המקיף הכולל 120 שאלות:

פרק א- ניתוח קהלי המטרה של העסק הקמעונאי:

Picture7

פרק ב'- תהליכי הקניינות וניהול המלאי

Picture9

פרק ג'-  תמחור והמחרה

Picture10

פרק ד'- קידום מכירות ומיסחור חזותי

Picture11

ניתן  לקבל את שאלון האבחון המלא על ידי יצירת קשר.

אין תגובות

You must be logged in to post a comment.