דנונה משדרגת תובנות קונים ומציעה לבסס את יוזמות השיווק על הקונים בחנות | sinergia-group
You can use WP menu builder to build menus

מרכז הידע בקמעונאות

"מרכז הידע בקמעונאות" הינו אתר ייחודי המרכז עבורכם - קמעונאים, יצרנים וכל מי שמתעניין בתחום - מאמרים, מחקרים, סרטים וחידושים בכל הקשור לעולם הקמעונאות והשיווק לקונים.

.

הרשמה לקבלת ה"מגזין לקמעונאות"


לצפייה בערוץ הסרטים שלנו


דנונה מתבססת על תובנות הקונים בניסיון  לספק יוזמות שיווק בחנות, שמבדלות אותה בקטגוריה מוטת מחיר כמו קטגוריית מוצרי החלב.

תרגום של מאמר שהתפרסם ב MARKETING WEEK  ב-20.12.2013

יצרנית היוגורט משתמשת בכלי שפותח על ידי  Symphony EYC על בסיס טלפוונים סלולאריים חכמים

המערכת מאפשרת ליצור תובנות הקונים כדילהעריך את הביצועים של מותגים כמו אקטיביה ואקטימל בחנות, תוך ניתוח מסעות קידום המכירות, אסטרטגיות ההפצה ומיצוב ותצוגות המוצרים במדף.

11

התובנות שנובעות מהנתונים משמשות כדי לגבש תוכניות שיווק לקונים בסופרמרקטים השונים כחלק ממאמץ רחב יותר שמטרתו  ליצור "תחושה של תהליך קניה משופר לקונים" בהתאמה לכל חנות וחנות.
דנונה טוענת שתהליך זה "פותח את הדלת" לטווחים חדשים של פעילויות ואפשרויות על ידי הדגשת פערים פוטנציאליים בקטגוריה. היא מתכננת להתבסס על כלי זה בתוכנית השיווק  הרחבה ביותר שלה לשנה הבאה, המתמקדת ביצירת הזדמנויות חדשות לצריכת יוגורט.
מקס שטריקר, מומחה לניהול הקטגוריה בדנונה אומר שאנשי השיווק והמכירות של דנונה יכולים כעת להשיג  תובנות על הקטגוריה והקונים בחנויות תוך שעות אחדות – תהליך שארך בעבר  ימים ארוכים תוך ניתוחים מייגעים בגיליונות אלקטרוניים.בסופו של דבר החברה רוצה ליצור סביבת חנות שמזכירה את ה"מרחב האישי " של גוגל שבו לא כל משתמש מקבל את אותן תוצאות החיפוש.
מותגי FMCG כגון קוקה קולה מתבססים על  כלים דומים כדי לזכות ביתרון על יריביהם ודנונה מקווה שבדרך זו היא תוכל לעקוף את מתחריה ולהציע לקמעונאים לתמהיל מאוזן יותר של מבצעים מבוססי ערך ומחיר.
שטריקר אומר : "במקום לבזבז זמן באיסוף נתונים אנחנו יכולים  להתמקד יותר בשיחות עם השותפים הקמעונאיים שלנו על איך לגדול. דנונה היא עסק של יוגורט אבל כל קמעונאי מסווג את היוגורט באופן שונה כל כך וחשוב מאוד שאנחנו  משנים את הגישה של "גודל אחד מתאים לכולם".
כשאתה גולש בגוגל  אתה נחשף למודעות פרסום רלוונטיות לך. החוויה נוצרת באופן מוחלט סביב הלקוח. זה מה שאנחנו מנסים לשחזר עבור קונים ובה בעת  גם לעשות  את הדבר הנכון עבור הקמעונאים "
האסטרטגיה של דנונה הינה חלק מגל של  יוזמות שאנחנו רואים בקרב יצרני מוצרי חלב כמו  Arla ו- Dairy Crest שנוצרו כדי להתקרב לקמעונאים ולקונים. קטגוריית מוצרי החלב שחתכה מחירים במהלך המיתון, לא הצליחה להגדיל את היקף המכירות ע"י הנחות גדולות ומנסה ליצור דרכים יצירתיות יותר להתחבר אל הקונים והקמעונאים.

 

אין תגובות

You must be logged in to post a comment.