האם המוכרים שלכם הם כאלו? | sinergia-group
You can use WP menu builder to build menus

מרכז הידע בקמעונאות

"מרכז הידע בקמעונאות" הינו אתר ייחודי המרכז עבורכם - קמעונאים, יצרנים וכל מי שמתעניין בתחום - מאמרים, מחקרים, סרטים וחידושים בכל הקשור לעולם הקמעונאות והשיווק לקונים.

.

הרשמה לקבלת ה"מגזין לקמעונאות"


לצפייה בערוץ הסרטים שלנו


   האם המוכרים שלך מאמינים שמכירה היא התנהגות "דחפנית"?

  • האם המוכרים לא אוהבים להטריד את הלקוחות?
  • האם המוכרים שופטים מראש כמה הלקוח יכול להרשות לעצמו להוציא, או מה התקציב של הלקוח, למרות שאין להם מושג מהו תקציב זה?
  • האם הם שואלים לעתים קרובות "האם אני יכול לעזור לך?"
  • האם הם פונים פעם נוספת ללקוח אחרי קבלת דחיה פעם אחת?.
  • האם הם אומרים  לך שהם לא אוהבים להיות נודניקים עם הלקוחות?
  • האם הם לא שואלים שאלות פתוחות מחשש שהלקוח יסרב לענות?
  • האם הם מציעים מוצרים משלימים לעיתים רחוקות?
  • האם  הם מבצעים  upsell לקניה לעיתים רחוקות?

אם כל האמור לעיל נשמע לך מוכר … המשמעות למרבה הצער היא שלא תוכל לקבל מהם תפוקה אפקטיבית עד שתשנה את השקפת העולם שלהם לגבי תהליך המכירה, ואת היחס והתנהגות ללקוחות.

יש כמה דרכים לטפל בכך, האפקטיבית ביותר היא השקעת זמן איכות באימון וחניכה של  עובדים אלו.

כמה תהליכים שניתן וצריך לבצע:

  • לנהל  שיחה על משמעות תהליך המכירה ולהסביר שהשלבים בתהליך המכירה נועדו להבטיח שהלקוח מטופל כראוי …. לא שדוחפים לו מוצר.
  • להסביר את הערך שהמוכרים יכולים להעניק ללקוח תוך ביסוס  קשר טוב, הבנה ממשית של  הצרכים שלו והצגת חלופות רלבנטיות.
  • לסייע לעובדים להבין  שכאשר תהליך המכירה נעשה כראוי, זה עושה ללקוח שירות טוב … שירות שכנראה יעודד אותו לחזור אליכם שנית.
  • להדגים ולנתח תרחישים שמראים את ההבדל בין להיות נודניק ולהיות איש מכירות מעולה.
  • לקחת אותם לתצפית בחנויות קמעונאיות אחרות ולבקש מהם לשחק לקוח שרוצה לקנות משהו. לצפות באינטראקציה, ולנתח איתם את ההבדל בין התנהגות תוקפנית והתנהגות נאותה בתהליך המכירה.
  • להסביר שמכירה פעילה ויוזמת איננה אופציה אלא חובה בעסק שלכם, וכל המעורבים נדרשים לדעת כיצד למכור ולבצע זאת.

ונשמח תמיד לעמוד לרשותעם  לליווי והטמעה של תפיסות המכירה האפקטיבית 

אין תגובות

You must be logged in to post a comment.