חטיבת עסקים בינוניים/קטנים | sinergia-group
You can use WP menu builder to build menus

 

All About Retail SMB’s
חטיבת עסקים בינוניים/קטנים

חטיבת עסקים בינוניים/קטנים מנוהלת על ידי חגית ירושלמי
אימונים אישיים מבוצעים ע"י דרור צורף וצוות מאמנים מיומן בעל נסיון
עשיר בתחום הקמעונאי.

קמעונאי / יצרן עצמאי -האם אתה מכיר את ההתלבטויות האלו:
"כל כך הרבה מתחרים, למה שיקנו דווקא ממני?"
"אני עובד כל כך קשה! מה המתחרה המצליח שלי עושה טוב יותר ממני?"
"מה עוד אני יכול לעשות כדי שהעסק יגיע לביצועים טובים יותר?"
אלו חלק מההתלבטויות של הלקוחות הקמעונאים והיצרנים שפונים אלינו. הם הבינו שאם ימשיכו לעשות את אותם הדברים בדרך שעשו אותם עד כה יגיעו לאותן תוצאות.

אנחנו כאן כדי לסייע לך להגיע לתוצאות אחרות!

מי אנחנו?

צוות מנוסה ומיומן של מומחים בעולם הקמעונאות וההפצה, שמבין היטב את האתגרים העומדים בפניכם כיום קמעונאים ויצרנים עצמאיים- אתגרים תחרותיים, טכנולוגיים, כלכליים, חברתיים, ויודע ללוות אתכם לפיתוח ויישום רעיונות ותהליכים מצליחים.

מה המטרה שלנו?

לבנות ולבסס עבורכם, קמעונאים ויצרנים בענפים שונים, תשתית ניהולית יציבה וחוסן עיסקי, ולספק לכם כלים וידע כדי למקסם את הרווחיות וההנאה היום-יומית מהעסק.
אנחנו רוצים להעביר את הידע והמומחיות שלנו בקמעונאות אליכם כדי להבטיח שתהיו מסוגלים לבצע טוב יותר, חכם יותר ועם הוצאות פחותות.

מה אנחנו עושים הכי טוב?
כל היבט של ניהול ופעילות קמעונאית:

תפעול וניהול המשאב האנושי, קניינות ורכש, מערכות מידע וניהול ביצועים, מסחור חזותי, תמחור, מערכות הזמנות וניהול מלאי, שיווק חדשני, מערכות מכירה ושירות, התאמת המבנה הארגוני, ניהול היעדים ותוכניות העבודה, ניהול השינויים בעידן תחרותי ובתקופות משבר ועוד.

כיצד אנו עושים את מה שאנחנו טובים בו?
בזכות העובדה שאנו עובדים כצוות של מומחים, יש לנו יכולת לראות את העסק מכל הזוויות האפשריות בו זמנית – האסטרטגיות, הניהוליות, השיווקיות, הכלכליות והתפעוליות. כל זה תוך כדי שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו כצוות מגובש כדי להתמקד בפיתוח תוכניות ורעיונות שניתן ליישם בהצלחה.
אנחנו באים מהשטח!

המומחיות שלנו יושמה בכל המגזרים הקמעונאיים, היצרניים, והשירותיים- מזון, חנויות נוחות, מסעדות ובתי קפה, חנויות אופנה, רשתות DIY ועוד.

תחומי הייעוץ, הליווי וההדרכה שאנחנו מתמקדים בהם:

  • יצירת אסטרטגיות רווחיות
  • אופטימיזציה של חוויית הקונים
  • פיתוח חדשנות בשיווק קמעונאי
  • ניתוח ושיפור הביצועים
  • הדרכות למנהלים ולצוות המכירות