[row] [span6]
All About Excellent Customer Experience
חטיבת "מצוינות בחוויית הלקוח" – לקוח סמוי
חטיבת "מצוינות בחוויית הלקוח" מנוהלת על ידי ארזה בן-עמי ארמה,
ישראל פינטו ומורן כץ
חווית הלקוח בתהליכי המכירה והשרות הינה הבידול התחרותי המשמעותי ביותר בעולם הקמעונאות והשירותים, ולכן משוב על חווית הלקוח חיוני לארגון ולמנהלים לקבלת החלטות נכונות בזמן אמת.
חטיבת ה"מצוינות בניהול חווית הלקוח" שלנו מנוהלת על ידי חברת eCe והוקמה כדי
להוביל את שיפור המכירות והשירות בארץ, ולהציג את הדור הבא של כלי הבקרה והפיתוח הארגוניים בתחום.
אנחנו מחויבים להשביח את חווית הלקוח בארגון ולתרגם אותה לצמיחה עיסקית
לא מדובר בעוד מוצר, אלא בשירות אמיתי בעל ערך – ובפריזמה רחבה ביותר של
פעילויות שכוללת:
- תהליך אפיון והכנה.
-
הצגת ההתרחשות האמיתית, כולל צילומי ווידיאו המתעדים את החוויה ערוכים,
מנותחים וזמינים בתוך "המערכת החכמה". - עריכת דו"ח הבקרה המסכם תוך גיבוש המלצות.
- ביצוע משוב ועיבוד משמעויות ניהוליות מריכוז ממצאי הבקרות.
- פלטפורמה לאינטראקציה בין ההנהלה למנהלים בשטח שניתן לנהל באמצעות "המערכת החכמה" הייחודית שלנו.
- ומפגשי אימון והדרכה עם הצוות הניהולי כדי להפיק את המיטב לשיפור הביצועים בעסק שלך.
[/span6]
[span6]
הכלים והמתודולוגיות למיקסום חווית הלקוח פותחו בהתבסס על הידע והמומחיות בתחום הלקוח הסמוי של חברת eCe בבעלות ישראל פינטו ומורן כץ וחברת Sinergia Group בתחום הקמעונאות והתנהגות הקונים.
ישראל פינטו ומורן כץ – שניהם בעלי ניסיון ניהולי עשיר בעולם המסעדנות והמכירות, אשר תוך ביסוס על ניסיונם האישי פיתחו "מערכת חכמה" לניהול בקרת חווית הלקוח באופן שנותן מענה איכותי, ידידותי וזמין לצרכי המנהלים לביצוע שינויים ברמות השונות.
"המערכת החכמה" מספקת למנהלים מידע וכלים לשיפור חווית הלקוח, תוך מיקוד בשינויים הנדרשים בתהליכים, במתודולוגיות ובתרבות הארגונית.
- בקרות חווית לקוח
- בקרות חווית לקוח מצולמות בווידיאו
- סקרים אינטרנטיים
- הדרכה ואימון לדרגי הניהול השונים המתבססת על ממצאי הבקרות
- בקרת זמינות ופלנוגרמות בנקודות המכירה – ליצרנים ולקמעונאים
[/span6][/row]
[row] [span12]
[do_widget id="dpe_fp_widget-7" title=""]
[/span12][/row]